Wyciąganie wspomnień…

64608_308829545897518_22880161_nDwie wersje. Na potrzeby książki odświeżyłem jakiś czas temu pewien pomysł. Wersja nowsza (po prawo) została zmontowana 22 listopada 2012 roku (Szczecin). Pierwsza powstała w 2011 roku, wykorzystałem w obu przypadkach zdjęcia z 199? i 2010.  Dzieli je ponad dziesięć lat. Dlaczego tworzę zdjęcia? Ponieważ są realizacją tekstu w formie obrazu, gdzie słowo ciałem się stało, jak to kiedyś skomentowano. To wyraz mojej wyobraźni i element dodatkowy dla historii, którą w cyklu eXst eXiste przedstawię. W limitowanej edycji książki nowsza fotografia zdobi segment BRAT.

{{Wplatanie historii, które zdarzyły się naprawdę i łączenie ich z tymi niemożliwymi, nieprawdopodobnymi, bądź po prostu fikcyjnymi stało się dla mnie ostatnimi czasy niezwykle ciekawe. W końcu wiele dzieje się na poważnie, a w serii ciężko doszukać się humoru. I do tego dochodzi bagaż autobiograficzny. A ja, jako autor, oddaję kawałek siebie, już nieco bardziej dosłownie… a jeśli się zapędzam, to i kanibalistycznie dzielę się sobą i swoimi zachowanymi głęboko w pamięci obrazami. Potem myślę, czy wszystko wygląda tak, jak miało wyglądać, czy jest zgodne z planami, szkicami, czy może próbuję wedrzeć się do świata, w którym nie ma miejsca dla mnie, bo będąc Tam maszynką wypluwającą przed siebie przyszłość, musiałbym pilnować się stale, by stworzyć sobie na bieżąco odpowiedni grunt pod nogami…}}

Fragment Notatnika autora

